Skocz do zawartości
Fejm

Rekrutacja - listopad 2018

Rekomendowane odpowiedzi

Rekrutacja na stanowisko MODERATOR
(listopad 2018)

 UWAGA 

Przeczytaj dokładnie wszystkie informacje zawarte w tym temacie. Brak dostosowania się do wymagań lub brak wymaganych czynności oznacza natychmiastowe odrzucenie podania

 

  • Zgłaszanie podania:
    Podania należy wysyłać wiadomością email na adres: [email protected]
    Jako temat wiadomości email należy wpisać "Podanie <NICK Z SERWERA>"
     
  • Wymagane informacje:
    Wymienione poniżej informacje prosimy wpisać jedna pod drugą, nie tworzyć z tego wypracowania czy opowiadania.
    - Nick z Minecrafta
    - Prawdziwe imię i nazwisko
    - Wiek (minimum to 18 lat)
    - Link do profilu na Facebooku (w celu weryfikacji powyższych danych)
     
  • Pytania kontrolne:
    Odpowiedz na przedstawione poniżej pytania najlepiej jak potrafisz:
    - Kto jest właścicielem serwera EasyCraft.pl?
    - Ile już grasz na EasyCraft.pl? (tak na oko, nie musi być super dokładne) 
    - Jakie są obowiązki MODERATORA?
    - Czy pełniłeś już podobną funkcję na innym serwerze?
    - Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?
    - Jak oceniasz swoją znajomość ortografii?
    - Czy potrafisz obsługiwać program TeamSpeak3?
    - Czy potrafisz obsługiwać Discord?
    - Czy posiadasz sprawny mikrofon?
     
  • Kilka zdań o sobie:
    Daj nam siebie poznać, napisz coś o Twoim hobby, gdzie się uczysz lub jakie masz osiągnięcia. Zaskocz nas i zainteresuj sobą. Nie ma tu żadnego wzoru, wykaż się kreatywnością :)

 UWAGA 
Nie używamy Skype, nie piszemy wiadomości a ROZMAWIAMY. Jeśli nie masz sprawnego mikrofonu lub wstydzisz się odzywać, nie zgłaszaj się. Nie da się pilnować serwera wraz z innymi administratorami pisząc i chowając się w cieniu. Rozmowy głosowe pozwalają na najszybsze przekazanie informacji - co jest potrzebne w tej "pracy".

 WYNIKI 
W ciągu 48 godzin od wysłania wiadomości z podaniem otrzymasz odpowiedź z informacją czy zostałeś zakwalifikowany do rozmowy wstępnej czy też Twoje podanie zostało odrzucone. Wszelkie informacje na temat kolejnego etapu rekrutacji otrzymasz w odpowiedzi.

Jeśli Twoje podanie zostało odrzucone tracisz możliwość zgłoszenia się ponownie w danym miesiącu. Np. jeśli rekrutacja dotyczy miesiąca wrzesień, możesz się zgłosić dopiero w październikowej rekrutacji itp.

 CZĘSTE BŁĘDY 
Wiele osób nie potrafi obsługiwać email, wysyła treść podania jako jej temat, wysyła wiadomości wielokrotnie lub nie potrafi odpisać na wiadomość przychodzącą od nas. Poćwicz wysyłanie wiadomości do samego siebie zanim napiszesz do nas :X
Wiele osób także chce od razu wskakiwać w stanowisko Administratora mimo że rekrutacja nie dotyczy takiego stanowiska, zastanów się co do nas wypisujesz.


 Powodzenia 

  • Lubie to 9
  • Dzięki! 1
  • Zmieszany 3
  • Przykro mi 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×